Àngels Chacón, candidata del PDeCAT a la presidència de la Generalitat, ha fet campanya aquest dissabte a Lloret de Mar. Amb la mirada posada al 14F, Chacón ha augurat que el seu partit “serà la sorpresa de la nit electoral perquè hi ha gent com Jaume Dulsat”. Del cap de llista per Girona (i alcalde de Lloret) ha destacat que “treballa aliances entre sector públic i privat, és un excel·lent ambaixador de Lloret i la Costa Brava, i persona molt enèrgica“.

Chacón afegeix que el PDeCAT aposta per ser “la força central i política” de Catalunya i argumenta que “el país no pot estar paralitzat per un partit antisistema com la CUP, que és turismefòbic”. La candidata assegura que el seu partit defensa el turisme com a element clau de l’economia i recorda que representa el 12% del PIB de Catalunya.
Durant el seu discurs, Jaume Dulsat -que ha qualificat Àngels Chacón “com la Merkel catalana”- ha volgut recordar que treballen per fer arribar l’autopista C-32 fins a Lloret.
“La llista del PDeCAT està feta d’alcaldes i regidors que són profunds coneixedors del territori”
Jaume Dulsat
Àngels Chacón i Jaume Dulsat han fet campanya avui a Lloret, acompanyats de la regidora Anna García-Castany, l’exalcalde Jordi Martínez, Salvador Gutiérrez i David Bonvehí, president del PDeCAT, entre d’altres.
L’acte s’ha fet aquest dissabte a la tarda al Teatre de Lloret de Mar, amb aforament reduït a causa de les mesures de prevenció de la COVID-19.