La música de Coldplay tancarà el Clon Festival d’aquest estiu. El concert, que anirà a càrrec del grup Coldday, tindrà lloc aquest dissabte. Com sempre, la cita és a dos quarts d’onze de la nit, a la Roca d’en Maig.
Els Coldday van néixer el 2012, fruit de la unió de quatre músics que volien fer un «homenatge honest i fidel», tal com remarca el cantant, Adrià Ferrer, que afegeix que intenten aproximar-se al màxim, en tots els sentits, a la mítica banda britànica.
“Intentem fer una aproximació als temes molt fidel, tant a nivell sonor com visual, respectar molt també l’escenografia, la manera de moure’s, la roba, la interpretació…”
Adrià Ferrer
Durant dues hores d’actuació, els barcelonins intenten recrear l’atmosfera, l’emoció i l’energia d’un autèntic directe de Coldplay, amb les cançons més noves, però també amb els clàssics de sempre.
“Al final no deixa de ser un repàs per tota la seva trajectòria i hi ha molts himnes, hi ha molta gent que no es fan de la banda, però que venen al concert i els sonen moltíssimes cançons”
Adrià Ferrer
Els Coldday, que han girat per països com Portugal, Andorra, França, Bèlgica, Holanda, Alemanya, Romania, Anglaterra, Malàisia o Indonèsia, seran a Lloret aquest dissabte, a dos quarts d’onze de la nit, a la Roca d’en Maig.
