15.6 C
Blanes
Un espai interior de l'escola Pere Torrent

Comencen les jornades de portes obertes als centres educatius

Les llars d'infants i els instituts faran sessions presencials, però atesa la situació de pandèmia les escoles les faran totes virtuals.

Un espai interior de l'escola Pere Torrent

Darreres Notícies

Comencen les jornades de portes obertes a les llars d’infants, escoles i instituts del municipi. Són unes jornades adaptades a la situació de pandèmia que vivim.

Una classe de l'escola Pere Torrent
Una classe de l’escola Pere Torrent

En aquest sentit, tal com explica el regidor d’Educació, Albert Ferràndez, algunes són virtuals i altres, presencials.

“Les llars d’infants i els instituts fan unes sessions presencials, però les escoles encara no s’atreveixen a fer-ho pel gruix de persones que mouen i ho fan tot telemàticament”

Albert Ferràndez
circo de las estrellas

Recordem que ara fa un any, quan va esclatar la pandèmia, els centres educatius estaven en plena campanya de portes obertes i les van haver d’anul·lar, fet que va dificultar molt a les famílies poder escollir on volien preinscriure els seus fills.

Alumnes al pati de l'escola Pere Torrent
Alumnes al pati de l’escola Pere Torrent

Dotze mesos després, sembla que ja ens hem anat adaptant una mica a la situació de pandèmia i s’han buscat alternatives. Per al regidor és important poder oferir aquestes sessions de portes obertes perquè la decisió d’on estudiaran els infants i adolescents és molt rellevant.

“Jo animo a tothom que assisteixi a totes les portes obertes i que pregunti molt, perquè amb aquesta informació la tria podrà ser molt més acurada i encertada”

Albert Ferràndez

Cada centre ofereix el seu horari particular. Tota la informació es pot consultar a la secció d’Educació de la pàgina web de l’Ajuntament.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist