25 C
Blanes

Concert de Festa Major amb la coral Ars Nova, a benefici de la parròquia

Hi actuaran una trentena de persones amb un repertori de temes ben diversos, que han treballat durant els últims mesos.

La coral, en una actuació al Teatre l'any 2018.
La coral, en una actuació al Teatre l'any 2018.
Montse Gomis

La coral Ars Nova Lloret oferirà aquest diumenge un concert de Festa Major solidari, a benefici de la parròquia de Sant Romà. Hi actuaran una trentena de persones amb un repertori de temes ben diversos, que han treballat durant els últims mesos.

Una membre de la coral, Montse Gomis, destaca que les entrades valdran 5 euros, però també s’acceptaran altres donacions.

Serà el primer concert que el cor Ars Nova Lloret farà des que estem en temps de pandèmia. Des del confinament de la primavera del 2020 no han actuat i han estat molts mesos assajant de manera virtual. Ara, ja fa un temps que han pogut tornar a la presencialitat.

El concert solidari es farà aquest diumenge, a les 18h, a la parròquia de Sant Romà. El preu de les entrades és de 5 euros.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.