26.1 C
Blanes

Concert de Nadal dels alumnes de l’estudi de guitarra de Josep Soto a la Parròquia de Sant Romà

Hi participaran 12 guitarristes, de 7 a 15 anys, que interpretaran nadales amb versió instrumental. Demà, a les 20 hores, amb entrada gratuïta.

Alumnes de Josep Soto en un concert de Nadal el 2016
Alumnes de Josep Soto en un concert de Nadal el 2016
Josep Soto

Aquest dissabte, s’ha programat un concert a càrrec de l’estudi de guitarra de Josep Soto.

Al concert hi participaran 12 guitarristes, de 7 a 15 anys, que interpretaran nadales amb versió instrumental. A partir de les vuit del vespre, a la parròquia de Sant Romà. Entrada lliure.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.