4.2 C
Blanes

Coneix el cas d’en Dani Pachar, refugiat de l’Equador a Lloret

Ha participat a la performance d'avui a la platja, en què els veïns s'han posat a la pell de les persones refugiades.

-

Lloret de Mar s’ha sumat aquest dimarts al dia mundial dels refugiats. Amb una ‘performance’ a la platja en què diferents persones es posaven a la pell d’un refugiat. L’objectiu és sensibilitzar sobre els problemes i perills que passen per arribar a un altre país, un viatge que sovint no té el final esperat.

En el marc d’aquesta activitat, hem conegut el cas d’en Dani Pachar. És de l’Ecuador, té 50 anys i viu com a refugiat a Lloret. Estava de vacances a Madrid i va patir una extorsió per diners, que li impedeix tornar a casa seva. Va fugir fins a Girona on va entrar dins el programa d’acolliment de la Creu Roja. Des de fa una setmana es troba a l’hotel Samba, on també hi ha refugiats ucraïnesos.

Al planeta hi ha més de 100 milions de persones refugiades que busquen una vida millor.

Espectacle singular sobre les havaneres, amb Xavier Albertí

Amb el lloretenc al piano i l'actor Alejandro Bordanove recitant textos, l'obra arriba aquest dissabte (20h) al Teatre de Lloret.

L’Ajuntament fa una crida a col·laborar amb la Marató

Centrada en la salut sexual i reproductiva, hi ha temps per comunicar les activitats solidàries fins aquest diumenge.

Inscripcions obertes a l’Escola d’Adults, per obtenir el Graduat en Educació Secundària

El centre, ubicat a la Casa de la Cultura, té 500 alumnes de perfil variat que busquen una segona oportunitat o millorar la seva formació.
- Publicitat -