14.3 C
Blanes
Turistes, aquest estiu, passejant a 'la riera'.

Crida als veïns de Lloret perquè assisteixin a la Nit del Turisme

Es recuperen els premis que porten el mateix nom, amb la voluntat és reconèixer l'excel·lència en diferents aspectes de la indústria i de la comunicació turística.

Turistes, aquest estiu, passejant a 'la riera'.

Darreres Notícies

L’Ajuntament de Lloret fa una crida a la població perquè assisteixi, dimarts que ve, a la Nit del Turisme, en què es recuperen els premis que porten el mateix nom. Anteriorment coneguts com a Premis Llorer, la voluntat és reconèixer l’excel·lència en diferents aspectes de la indústria i de la comunicació turística a nivell nacional i internacional. El regidor Nino Gómez exposa que “us convidem a venir i gaudir de la Nit del Turisme, us agradaran els premis, són per a tothom del sector, tant empresaris com treballadors”.

La Nit del Turisme, que es recuperen després de 13 anys, arriba el proper 26 de setembre. Un dels objectius és enfortir les relacions del sector turístic, reconèixer els professionals i les empreses locals, i estimular la competitivitat de la destinació. Sobretot després d’haver fet front a la pandèmia de la Covid i a la crisi econòmica fruit del conflicte bèl·lic de l’est d’Europa.

cartell premis

La vetllada, que és oberta al públic, s’ha previst la vigília del Dia Mundial del Turisme. La Nit del Turisme serà el proper 26 de setembre, a les 19.30h al Teatre. Les invitacions, que són gratuïtes, s’han de descarregar al web del Teatre de Lloret.

Els Premis de Turisme de Lloret presenten fins a 9 categories. Hi haurà guardons a la Trajectòria professional, l’Emprenedoria, la Innovació i sostenibilitat, el Compromís social, l’Establiment emblemàtic, l’Ambaixador local, la Projecció internacional i, una de les novetats d’aquesta edició, un Professional destacat.

A més, també s’entregarà un premi a la Comunicació turística, que serà un reconeixement als continguts de qualitat elaborats per periodistes, prescriptors i creadors de contingut d’arreu del món que contribueixin a promocionar la descoberta de Lloret de Mar, la seva transformació, novetats i proposta de valor. Aquesta categoria tindrà una dotació econòmica de 1.000 euros.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist