El Casal Municipal de la Gent Gran fa una crida perquè els seus usuaris s’apuntin al grup de country, que està actiu durant tot l’any. És una proposta gratuïta que sempre ha funcionat molt bé, però des que va esclatar la pandèmia ha vist molt reduït el nombre de participants.

Ara són una quarantena de persones, però els seus responsables lamenten que havien arribat a ser el doble. Per això ara fan una crida i animen a tothom a assistir a les classes que duen a terme cada setmana per practicar plegats.
“Teníem un grup molt gran i s’ha anat reduint perquè la pandèmia ha frenat a molta gent, però jo els animaria que això és una cosa que no es perd i que ens va molt bé mentalment i ens belluguem molt”
Romà Ribas
El responsable de les sessions, Romà Ribas, afegeix que les classes de country tenen un resultat molt bo entre la gent gran que hi participa, perquè fan exercici, es relacionen amb altres persones i, sobretot, passen una molt bona estona.
“Molta moral, molta llibertat i, sobretot, alegria, perquè la base del nostre grup és passar-nos-ho bé i, com que ens agrada tant la música, ens ho passem bomba ballant”
Romà Ribas

Ara es trobaran un parell d’hores cada divendres, però a partir de mitjan octubre la cita és una hora dos cops per setmana, dimarts i divendres, al matí. S’hi pot apuntar, tant si té coneixements de country com si no n’ha ballat mai. De fet, Romà Ribas assegura que aprendre’n és molt fàcil i les persones noves s’hi enganxen de seguida.
Pel que fa al material, per a les primeres classes no cal dur res especial, simplement presentar-se amb calçat còmode. Després, però, tots els balladors acaben tenint una indumentària imprescindible, que inclou unes botes baixes i amb sola de pell, uns texans, una camisa i, sobretot, el barret.

A banda de les classes dos dies a la setmana, s’organitzen diferents ballades obertes a tothom al llarg de l’any. Com les que han fet aquest estiu, per primera vegada, a la Roca d’en Maig, que han estat un èxit.
“Hi ha molta gent que sap ballar country i, quan veuen que hi ha un grup ballant, s’hi afegeixen i a nosaltres això ens ha agradat molt”
Romà Ribas

Les persones interessades en apuntar-s’hi, s’han d’adreçar al Casal Municipal de la Gent Gran. Recordem que és una activitat gratuïta i que es fa durant tot l’any.