29.9 C
Blanes

‘Croades’, l’espectacle de Teatre de la Selva que projectarà el Teatre de Lloret aquest dimecres

Teatre de la Selva va estrenar l'obra el 2005 i va ser l'últim espectacle que es va veure a l'antiga Casa de la Cultura. La projecció és avui, a les 19 hores, per YouTube.

Croades
Croades
Joan Romà Ortiz

El Teatre de Lloret emetrà aquesta tarda, pel seu canal de YouTube, l’obra de teatre Croades, de Teatre de la Selva. La companyia local va estrenar l’obra de Michel Azama l’any 2005, sota la direcció de Pere Box.

Una escena de Croades (Teatre de la Selva)

Els actors van ser Marc Bertran, Cristina Aguirre, Albert Muntaner, Paco Moreno, Pere Box, Joan Pau Romaní i Joan Romà Ortiz. Aquest últim recorda amb molta estima l’espectacle, que van girar per diferents llocs i, a més, va ser l’última funció que es va poder veure a l’antiga Casa de la Cultura de Lloret.

Situada en un ambient bèl·lic, Croades és una tragèdia grotesca que parla de la fugida dels sentits i de la destrucció dels significats, dels valors i dels caràcters. La premissa de l’obra és que, en qualsevol moment, el dret pot convertir-se en violència, la veritat en mentida i un innocent en un assassí. Joan Romà Ortiz afirma que Croades és una tragèdia on es riu i una comèdia on es plora i en destaca l’espectacular escenografia.

Teatre de la Selva ha rebut amb alegria i satisfacció que el Teatre projecti l’espectacle aquesta tarda. Serà a partir de les set a través del canal de Youtube del Teatre de Lloret.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...