Cs es compromet a ser del tot transparent amb les despeses de representació si governa el proper mandat

La formació liberal critica que l'actual equip de govern, 'el govern de les selfies', no ha fet públiques aquestes despeses quan ha participat en actes fora de Lloret.

Jordi Hernández i Miguel Ángel González, davant de l'Ajuntament
Miguel Ángel González
Cs es compromet a ser del tot transparent amb les despeses de representació si governa el proper mandat
00:00

Ciutadans es compromet a ser del tot transparent si governa el proper mandat. En aquest sentit, el número 2 de la candidatura, Miguel Ángel González, critica que l’actual govern no hagi fet públiques les despeses de representació i protocol quan participen en actes fora de Lloret. 

“L’últim govern se n’ha anat de ‘viajecitos’, és el govern dels ‘selfies’ i no sabem quant ens ha costat això als ciutadans; quan Cs governi sí que serà públic”

Miguel Ángel González

De fet, Cs recorda que, en aquest sentit, fa uns mesos es va aprovar una moció al ple per unanimitat, però no s’ha arribat a aplicar. 

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.