21.9 C
Blanes

Doble sessió del Cineclub Adler amb ‘Lazzaro Feliz’ i ‘La sopa de pedres i altres contes capgirats’

La primera proposta arriba demà dijous (21 hores) per a un públic adult, mentre que la segona tancarà la temporada del festival El Petit Adler (diumenge, 12 hores). Serà al Teatre.

'Lazzaro Feliz'
'Lazzaro Feliz'
Joan Moret

Lazzaro Feliz és la pel·lícula que ha escollit el Cineclub Adler per aquest dijous. És una tragicomèdia que explica la vida d’un jove camperol, en Lazzaro, que és explotat sota el control de la Marquesa Alfonsina de Luna.

El llargmetratge està dirigit per Alice Rohrwacher i ha estat premiat en dos grans festivals com són el de Cannes i el de Sitges.

El president de l’entitat, Joan Moret, assegura que és un film especial. Lazzaro Feliz, on l’actor català Sergi López encarna un dels personatges principals, es podrà veure demà al vespre, a partir de les nou, al teatre municipal.

De cara a diumenge al matí, el Cineclub tancarà la temporada del festival El Petit Adler. Ho farà amb una selecció de curtmetratges titulada La sopa de pedres i altres contes capgirats. Tal com explica el president del Cineclub, els curts que es podran veure adapten contes tradicionals coneguts per la mainada. Hi haurà cinc històries plenes de fantasia i humor, presentades pel Mussol del cinema, que farà de fil conductor dels diferents curtmetratges.

La sopa de pedres i altres contes capgirats

Aquesta ha estat la primera temporada del cicle El Petit Adler i les valoracions són molt bones. La finalitat és oferir propostes per veure en família.

El passi, adreçat a infants a partir dels 3 anys, serà aquest diumenge, a les dotze del migdia, al Teatre de Lloret.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.