‘El camí de Nadal’, el pessebre vivent de la Immaculada Concepció solidari amb la Marató

L'escola organitza la setena edició del seu pessebre vivent, amb més de 800 alumnes.

Adolf Nierga
‘El camí de Nadal’, el pessebre vivent de la Immaculada Concepció solidari amb la Marató
00:00

Arriba una nova edició del pessebre vivent de l’escola Immaculada Concepció, amb la participació de més de 800 alumnes. Sota el títol El camí de Nadal, celebren ja la setena edició de l’esdeveniment, que cada any recull donatius per a la Marató.

Adolf Nierga, membre de l’ equip directiu d’infantil i primària, explica que es representaran les escenes habituals del pessebre i, a més a més, hi haurà espai per a la música.

«Més de 800 alumnes de l’escola recrearan diferents quadres d’un pessebre vivent: pastors, forners, pescadors, soldats, l’anunciació… que conduiran els espectadors fins al naixement»

Adolf Nierga
Els àngels al pessebre vivent de l'any passat
Els àngels al pessebre vivent de l’any passat

«Una orquestra formada pels alumnes de secundària posarà la banda sonora a la visita i, a la capella, els alumnes de tercer i quart de primària oferiran un concert de Nadal»

Adolf Nierga

El pessebre vivent es podrà visitar entre un quart de quatre i un quart de cinc i hi haurà urnes perquè tothom que ho vulgui faci un donatiu per a la Marató del 3Cat, que aquest any es destina a les malalties sexuals i reproductives.

23 alumnes de secundària podrien beneficiar-se d’una aula d’acollida intensiva, que Educació no ha posat en marxa

Des de PEDAL reclamen que el recurs es torni a posar en funcionament de manera immediata, a causa de l'alt nombre d'alumnes que el necessitarien.

Lloret destinarà 800.000 euros a millorar la climatització dels seus centres educatius públics

La proposta de Sumem Lloret s'ha aprovat al ple per unanimitat i preveu actuacions com millorar l'aïllament tèrmic o substituir portes i finestres, entre d'altres.

Bones valoracions del Training Camp de Wrestling i Sambo

67 persones de 10 a 60 anys, provinents d’arreu de Catalunya, es van donar cita a la prova.

Lloret tindrà una nova llar d’infants municipal, que s’ubicarà a Fenals

Serà la tercera llar d’infants municipal de Lloret i la previsió és que els treballs comencin en breu.