El carrer Sant Pere farà d’escenari d’un concert de ‘Música per un tub’

Es farà avui amb Josep Soto i Jordi Torrens. L'organització va a càrrec de l'Associació de Comerciants i dels Amics de la Música.

Lloc on es farà el concert

Joan Pau Romaní
El carrer Sant Pere farà d’escenari d’un concert de ‘Música per un tub’

00:00



Aquest vespre, com passarà tots els dijous d’estiu, hi haurà una actuació al carrer. Són concerts organitzats per les associacions de Comerciants i Amics de la Música amb un doble objectiu.

Un membre d’Amics de la Música, Joan Pau Romaní, ha explicat que la voluntat és potenciar zones comercials que estan fora dels principals eixos i fer una oferta musical en plena temporada turística.

A més, els concerts s’engloben en un cicle que s’ha anomenat Música per un tub, perquè també es pretén recaptar diners per a la restauració de l’orgue de la parròquia de Sant Romà. Joan Pau Romaní ha recordat que hi ha en marxa la campanya per apadrinar un dels 1.400 tubs de l’orgue. De moment porten recollits 18.000 dels 180.000 euros que necessiten.

Els concerts de la campanya Música per un tub es faran cada dijous a partir de dos quarts de vuit del vespre en diferents punts del municipi. Avui actuaran el duet de guitarres format per Josep Soto i Jordi Torrens, a l’alçada del carrer Sant Pere número 68.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.