El Castell de Lloret obre les portes l’1 de maig

Aquest 2024 s’unifiquen els preus i l'entrada valdrà 10 euros.

El Castell de Lloret té unes vistes impressionants.
Paula Soler
El Castell de Lloret obre les portes l’1 de maig
00:00

El proper 1 de maig està previst que obri les portes el Castell de Lloret, que va ser la principal novetat de la destinació l’any passat amb una experiència immersiva sobre el canvi climàtic. Aquest 2024 anuncien que s’unifiquen els preus i només hi haurà una entrada de 10 euros.

L’equipament té unes vistes privilegiades a la badia de Lloret i es troba situat en un edifici singular, de postal, que fins ara no s’havia pogut visitar. El Castell té com a finalitat conscienciar el públic sobre l’escalfament global, sobre les seves causes, conseqüències i solucions amb un punt d’entreteniment. Un cop feta l’experiència, el visitant pot anar fins a la terrassa i admirar la perspectiva, a tocar del jaciment ibèric del Turó Rodó i del camí de ronda.

El castell va obrir les portes la passada primavera, amb una gran expectació. Va estar en marxa uns sis mesos, temps en què va rebre tot tipus de visitants, de diferents nacionalitats i també escoles.

Després d’estar tancat aquest hivern, la previsió és obrir de nou aquest mes de maig. Paula Soler, directora del Castell de Lloret, explica que “en aquest primer any, hem après molt i confio en què la temporada serà molt bona, tenim energia i ganes”.

El Castell de Lloret obrirà les portes la setmana vinent. Les entrades ja es poden adquirir a la seva pàgina web.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.