14.7 C
Lloret de Mar

El Club Voleibol Lloret es juga la permanència a Primera Divisió en juvenil i cadet femení

Serà aquest cap de setmana, en la fase inicial del Campionat de Catalunya, que se celebra, precisament, aquí Lloret, contra el Monjos, el Barberà i el Rubí.

El juvenil, la temporada passada
El juvenil, la temporada passada

Darreres Notícies

El Club Voleibol Lloret es jugarà aquest cap de setmana la permanència a la Primera Divisió de les categories juvenil i cadet femení. Serà en la fase inicial del Campionat de Catalunya, que se celebra, precisament, aquí Lloret.

servicios profesionales jimenez

El president del club, Miquel Gràcia, recorda que la temporada passada van aconseguir l’ascens a Primera Divisió i van fer una bona temporada, quedant en cinquè lloc (les quartes ja tenien la permanència assegurada). L’objectiu d’aquest cap de setmana, per tant, és molt clar: aconseguir la permanència.

Agustín Correa (Facebook)

Miquel Gràcia destaca que a la banqueta s’estrena com a entrenador Agustín Correa, “una persona molt emblemàtica en el món del voleibol”, que havia estat a al Selecció espanyola, tant de volei platja com de volei platja, i és un “gran professional i que té les idees molt clares”. 

Els partits es disputaran aquest dissabte durant tot el dia i aquest diumenge al matí i competiran el Lloret, el Monjos, el Barberà i el Rubí. Dels quatre clubs participants, els que acumulin més punts entre les categories de juvenil i cadet, es queden a Primera. Els altres dos, baixen a Segona.

El Lloret es va afanyar en oferir el Pavelló del Molí per fer-hi el campionat per les comoditats que representa jugar a casa.

Es calcula que es reuniran un centenar de jugadores nascudes entre els anys 2000 i 2004.

spot_img

El + Vist