Una vintena d’alumnes de tercer d’ESO de l’institut Coll i Rodés participaran, aquest any, a la fira Ciència entre tots. Ho fan amb un experiment sobre la conducció de l’electricitat per part d’elements com la sal i el sucre.
La professora responsable del projecte és Carla Canals, que ha comentat que l’objectiu ha estat explicar per què vibra el popular joc de taula Operación.
Per a Carla Canals és una bona oportunitat d’acostar la ciència als alumnes d’una manera amena i divertida.
«És una activitat diferent de les que fem normalment a l’aula, totalment voluntària i és una altra manera d’interactuar i aprendre»
Carla Canals
Cada any es munten parades a la ciutat de Girona, on els alumnes exposen els seus treballs científics. Aquest any, atesa la situació de pandèmia, serà de manera virtual; així que s’ha optat per penjar vídeos a internet.
Els podrà consultar tothom a partir del 24 d’abril. Tot i així, l’institut Coll i Rodés ja ha fet públic el seu a través de les xarxes.
