El concurs de disfresses al lloc de treball ha inaugurat el Carnaval aquest divendres

El Rei Carnestoltes sortirà a les set de la tarda del centre cívic de Can Carbó per desfilar fins a la plaça de la Vila.

La secció d'Educació, aquest matí

Albert Robert, Cristina Agustí, Casandra López
El concurs de disfresses al lloc de treball ha inaugurat el Carnaval aquest divendres

00:00



Avui arriba el Rei Carnestoltes a Lloret de Mar. La colla Així Som sortirà a les set de la tarda des del centre cívic de Can Carbó per desfilar fins a la plaça de la Vila, on els rebrà tot el públic i també el Xino-Xano, que com cada any oferirà mongetes i botifarra per a tothom. La prioritat, recordem, serà per a les persones que vagin disfressades.

El plat fort del Carnaval arribarà demà a la tarda, amb la gran rua que es repetirà diumenge al migdia, aquest any amb 22 colles, entre carrosses i comparses. El regidor de Festes, Albert Robert, assegura que la qualitat està garantida. El regidor també ha ressaltat que hi ha colles provinents de tota la comarca i això assegura que afavoreix molt a Lloret.

I Albert Robert també ha parlat d’una de les novetats del Carnaval d’aquest any: una activitat anomenada Carnestoltes Fashion Day. Tothom que hi estigui interessat, ha d’anar demà al matí a la plaça de la Vila. L’activitat es durà a terme a la vegada que el concurs de disfresses al carrer. El regidor anima a tothom a disfressar-se per passar una bona estona i, de pas, optar a guanyar un bon premi.

Diumenge a la nit es farà una gala per entregar els premis tant de la rua com del concurs de disfresses al carrer i al lloc de treball. Aquest últim se celebra avui, amb una vintena d’establiments participants. I qui se suma cada any a la festa són alguns treballadors de l’Ajuntament, que participen en la categoria de dependències municipals.

Com a novetat, aquest any una trentena de treballadors de la Casa de la Vila han volgut participar al concurs plegats, sota la temàtica de Bollywood, tal com ha explicat a la ràdio la Cristina Agustí. Un dels departaments clàssics del Carnaval és el d’Educació, que des de ben aviat al matí han convertir l’oficina en el Cotton Club.

Sobre el Carnaval també recordem que demà al matí el Banc del Temps organitza un taller de maquillatge infantil obert als infants de totes les edats. Serà a partir de dos quarts d’onze a la biblioteca.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.