El concurs de fotografia comunitària premiarà una imatge sobre les relacions als barris

La convocatòria s'ha obert avui dilluns i es tancarà el 2 d'abril. A través d'una votació popular, es premiaran tres imatges.

Una de les imatges finalistes del concurs de fotografia comunitària del 2021
Arantxa Jiménez
El concurs de fotografia comunitària premiarà una imatge sobre les relacions als barris
00:00

Obertes les inscripcions per a una nova edició del concurs de fotografia comunitària que organitza el departament de Benestar i Família. La primera edició del certamen es va dur a terme a principis del 2021, a través del Programa de Desenvolupament Comunitari del Pla de Ciutadania.

En aquesta ocasió, la temàtica escollida són els beneficis que aporten les relacions.

“La temàtica són els beneficis que aporten les relacions per a la nostra salut, tant individual com comunitària”

Arantxa Jiménez

L’objectiu global del concurs és donar visibilitat als diferents barris del municipi.

“Volem potenciar la participació dels veïns dels barris, transmetre la realitat dels diferents barris, que són molts i amb realitats diferents”

Arantxa Jiménez

El concurs està obert a totes les edats i cadascú pot presentar només una fotografia. El termini es tanca el 2 d’abril i es premiaran tres imatges, escollides amb una votació popular del 7 al 23 d’abril.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.