El Congrés Internacional de Turisme Esportiu es farà la tardor del 2021 a Lloret

El congrés s'havia de fer el maig passat, però la situació de pandèmia ha obligat a retardar-lo.

El Congrés Internacional de Turisme Esportiu es farà a Lloret de Mar la tardor del 2021. Així ho han anunciat l’Agència Catalana de Turisme i la Direcció General de Turisme de la Generalitat, principals organitzadors de l’esdeveniment.

Recordem que aquest congrés s’havia de celebrar el maig passat aquí a Lloret com a acte principal de l’Any del Turisme Esportiu, que és aquest 2020. La pandèmia, però, va obligar a suspendre la trobada i en un primer moment es va preveure de fer-la aquesta tardor.

Ara, però, tampoc no és bon moment per organitzar una trobada d’àmbit mundial i tampoc no està clar que la propera primavera ho sigui. Per tant, tal com apunta la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, s’ha decidit fixar la data en la tardor del 2021.

Keegan remarca la importància que s’intenti celebrar el congrés de manera presencial, malgrat que s’hagi de retardar molt. I, especialment, que es mantingui Lloret com a seu.

Aquest congrés pretén posicionar Catalunya com a destinació esportiva de referència mundial.

El Cafè de l’Aurora girarà entorn la cura de l’entorn familiar, aquest dijous

La cita, acompanyada per la psicòloga Laura Rinaldi, està programada per les 18 hores a l'espai El Kaliu.

El Club Hoquei Lloret torna amb els tres punts de la pista del Noia, en el retorn a l’OK Lliga

La jornada també ha deixat l'empat del Club de Futbol Lloret (3-3) davant del Granollers, en la setena jornada de la Primera Catalana.

Lloret es prepara per l’abans, el durant i el després de la Ryder Cup amb una visita al ressort Camiral

Lloret Turisme ha fet balanç de les accions desenvolupades fins al moment i ha presentat les iniciatives previstes pel pròxim 2027.

El Club Hoquei Lloret debuta en lliga aquest cap de setmana, a la pista del Noia, en el seu retorn a la màxima categoria

Els homes de Manel Díez afronten aquest complicat desplaçament amb l'objectiu de començar a fer camí cap a la permanència.