El curs de monitors en el lleure es farà del 26 de juny al 19 de juliol

El curs, que es farà els caps de setmana, s'havia de fer per Setmana Santa i es va posposar per la Covid-19. Les inscripcions estan obertes al Puntet.

Curs de monitors del 2019

Marina Nicolàs
El curs de monitors en el lleure es farà del 26 de juny al 19 de juliol

00:00



El Puntet ofereix un curs de monitor en el lleure infantil i juvenil entre el 26 de juny i el 19 de juliol. El curs s’havia de fer per Setmana Santa, però es va haver de posposar per la crisi del coronavirus.

Ara, tal com explica la regidora de Joventut, Marina Nicolàs, s’ofereix la possibilitat de fer-lo durant tres caps de setmana al centre cívic del Rieral de Lloret i un cap de setmana a una casa de colònies.

Un moment del curs de monitors del 2019 (El Puntet)

La regidora afegeix que el centre cívic del Rieral és un equipament ampli que permet poder complir totes les mesures d’higiene i seguretat que calen per evitar els contagis.

La formació anirà a càrrec de l’Escola Galligants i s’adreça a aquelles persones majors de 18 anys que vulguin dedicar-se professionalment al món del lleure. El preu és de 300 euros. Les inscripcions estan obertes al Puntet.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

La cultura catalana i el Mediterrani, protagonistes al Drone Festival d’aquest cap de setmana

El festival es farà aquest divendres i dissabte, a les 21 hores, a la platja de Lloret.