El director de l’Agència Catalana de Turisme diu que cal aconseguir més turistes de qualitat

Ho ha dit en el sopar-col·loqui del Club d'Economia, aquest dijous a la nit. David Font ha afegit que cal fidelitzar mercats estratègics, desestacionalitzar la temporada i garantir la convivència.

David Font, al sopar del Club d'Economia

David Font
El director de l’Agència Catalana de Turisme diu que cal aconseguir més turistes de qualitat

00:00



David Font, director de l’Agència Catalana de Turisme, ha estat el ponent del primer sopar-col·loqui del 2019 per part del Club d’Economia, ahir a Lloret. En el seu discurs, Font va fer balanç de la temporada del 2018 i ha apuntat els principals reptes d’enguany.

Passen per aconseguir més turistes de qualitat, fidelitzar mercats estratègics i desestacionalitzar la temporada. David Font assenyala també que un altre repte és garantir la convivència entre turisme i ciutadania.

El director de l’Agència Catalana de Turisme assegura que tot plegat s’ha de fer mitjançant la feina conjunta entre el sector públic i el privat.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

La cultura catalana i el Mediterrani, protagonistes al Drone Festival d’aquest cap de setmana

El festival es farà aquest divendres i dissabte, a les 21 hores, a la platja de Lloret.

Més de 5.500 alumnes tornen als centres educatius de Lloret en un inici de curs marcat per la vaga de docents

El nou calendari acadèmic comença després que l'Ajuntament hagi invertit 350.000 euros en tasques de manteniment i millora als centres escolars.

La primera hora de la zona verda passa a ser gratuïta per a tothom

Novetats a la zona verda d’aparcament de Lloret. La primera és que, a partir d’avui mateix, tots els no residents poden estacionar gratuïtament durant...