El PSC considera necessari donar un cop de mà al petit comerç i contribuir a la desestacionalització

La formació liderada per Adrià Lamelas considera que cal allargar la temporada amb diferents esdeveniments amb el comerç local.

El PSC, mercat setmanal
Adrià Lamelas
El PSC considera necessari donar un cop de mà al petit comerç i contribuir a la desestacionalització
00:00

Donar un cop de mà al petit comerç és un dels objectius del PSC de cara al proper mandat. La formació vol ajudar els petits comerciants perquè puguin tirar endavant els seus negocis i, a la vegada, contribuir a desestacionalitzar la temporada turística.

“Hem d’ajudar el petit comerç, el petit autònom que aixeca la persiana cada matí, i amb ells ampliar la temporada, crear producte turístic amb fires gastronòmiques, fires de Nadal…”

Adrià Lamelas

L’equip d’Adrià Lamelas ha estat aquest dimarts al matí al Mercat Setmanal, on ha tingut muntada una carpa informativa.

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.