El Punt Lila de la regidoria de la Dona s’ha professionalitzat amb dues psicòlogues

Totes dues van ser dissabte a les barraques que l'Ajuntament va muntar per Carnaval amb l'objectiu de lluitar contra els abusos masclistes.

Mercè Serrano
El Punt Lila de la regidoria de la Dona s’ha professionalitzat amb dues psicòlogues

00:00



El Punt Lila ha tornat a estar present, aquest cap de setmana, amb motiu dels concerts de Carnaval, com es va fer en els concerts de Festa Major.

Èric Vergés penjant el hastag #JuntsAnemMésLluny, de la cançó ‘Invencibles’

La diferència és que el servei s’ha professionalitzat amb dues psicòlogues especialitzades en violència i situacions de crisi, tal com apunta la tècnica de la Dona, Mercè Serrano, que assegura que moltes persones van passar pel Punt Lila aquest dissabte. La proposta era que tothom escrigués un hashtag per compartir-lo en un mural. Un dels que hi va participar va ser el cantant d’Els Catarres, Èric Vergés.

Recordem que el Punt Lila es va crear amb l’objectiu d’aconseguir una destinació lliure de sexisme i perquè tothom pugui gaudir dels actes festius i de l’espai públic en llibertat.

El Punt Lila, dissabte passat (Regidoria de la Dona)

El Punt Lila el va impulsar l’associació de dones l’Aurora i ja ha estat present en diferents esdeveniments de Lloret. El projecte funciona també a moltes altres ciutats i serveix de punt d’informació, assessorament i atenció davant d’agressions sexuals.

Jordi Alarcón: «De vegades el pinyó val burrades i penses, qui comprarà panellets?»

A la pastisseria de la plaça de Melcior Montero i Vert, fa més de trenta anys que elaboren el dolç més tradicional de la Castanyada.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

Mercè Vilella: «Tinc 92 anys, estic bé, el cap em funciona, però les cames no tiren i he d’anar amb el taca-taca»

La lloretenca és una de les homenatjades al Dinar de la Gent Gran d'avui dimarts. També ho serà Nicanor Porto.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.