El Puntet celebra els 30 anys, com a referent per al jovent de Lloret de Mar

La commemoració és aquest diumenge, amb l'espectacle d'en Quim Masferrer, precedit per una actuació de la colla Kalatrons.

Carles Carbonell, Marina Nicolàs
El Puntet celebra els 30 anys, com a referent per al jovent de Lloret de Mar
00:00

El Teatre de Lloret s’omplirà de gom a gom aquest diumenge per a la celebració dels 30 anys d’El Puntet. Hi actuarà el reconegut humorista Quim Masferrer, que ja ha col·laborat altres vegades amb el Casal de Joves.

Masferrer, que va esgotar les entrades amb poques hores, arriba a Lloret amb el seu espectacle “Bona Gent”, que adapta a cada municipi. I que en aquest cas comptarà amb anècdotes de la història del Puntet.

https://twitter.com/El_Puntet/status/1573356524612640774?s=20&t=4gfKrGytu8ynLUtAVQRwXQ

Pel que fa al Casal de Joves de Lloret de Mar, conegut com El Puntet, obria les portes el març del 1992, en una petita oficina del carrer Turó de l’Estelat, al costat, precisament, d’on aleshores hi havia Nova Ràdio Lloret.

Era una ubicació temporal, mentre es duien a terme les obres d’adequació de l’antic escorxador. Durant les tres dècades d’existència, el casal s’ha ampliat amb el Puntet de Fenals i amb Els Bucs d’El Puntet.

El tècnic de Joventut, Carles Carbonell, no dubta a afirmar que és un indret on els joves se senten «benvinguts, on hi passen les tardes». Mentre que la regidora de Joventut, Marina Nicolàs, agraeix la tasca d’en Carles i d’en Jordi Tibau «treballant amb i els joves» subratlla que el Puntet és un «centre de referència». És «per a ells una segona casa», conclouen tots dos.

Isaac Lloveras, Marina Nicolàs i Carles Carbonell, a davant del Puntet
Isaac Lloveras, Marina Nicolàs i Carles Carbonell, a davant del Puntet

L’espectacle d’en Quim Masferrer serà diumenge a les 19h. Abans, a partir d’un quart de set, a la plaça Germinal Ros (davant del Teatre) hi haurà un espectacle de la nova colla percussionista de la vila, els Kalatrons.

Jordi Alarcón: «De vegades el pinyó val burrades i penses, qui comprarà panellets?»

A la pastisseria de la plaça de Melcior Montero i Vert, fa més de trenta anys que elaboren el dolç més tradicional de la Castanyada.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

Mercè Vilella: «Tinc 92 anys, estic bé, el cap em funciona, però les cames no tiren i he d’anar amb el taca-taca»

La lloretenca és una de les homenatjades al Dinar de la Gent Gran d'avui dimarts. També ho serà Nicanor Porto.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.