‘El Rei Peret’, amb Paco Moreno, s’estrena per TV3 aquest dimecres

L'actor lloretenc interpreta a Paco Aguilera, el primer representant del rei de la rumba.

Paco Moreno, de fons, en el paper de Paco Aguilera
Paco Moreno
‘El Rei Peret’, amb Paco Moreno, s’estrena per TV3 aquest dimecres
00:00

Aquest vespre s’estrena, a TV3, la pel·lícula El rei Peret, on Paco Moreno interpreta el primer representant del rei de la rumba. El film es podrà veure a les deu de la nit.

Sota la direcció d’Esteve Rovira, l’actor lloretenc es posa a la pell de Paco Aguilera, qui, com diem, va ser el primer representant i palmer de Peret, que va entrar en la seva vida quan feia les primeres actuacions en locals com Los Claveles. Unes actuacions que aleshores combinava amb la feina al mercat, on venia roba.

Peret (EFE)
Peret (EFE)

Paco Moreno explica que Aguilera va ser una persona clau en la vida de Peret.

“Paco Aguilera va ser qui va incitar a gravar el primer disc a Peret, considerat el rei de la rumba, el va animar a fer pel·lícules i li va presentar la Sara Montiel”

Paco Moreno

A Peret l’interpreten Pep Antón Muñoz i Jordi Coll, en diferents moments de la seva vida. La pel·lícula s’estrena avui a TV3, a les deu de la nit.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.