27.2 C
Blanes

El Teatre de Lloret treballa per poder reprogramar tots els espectacles suspesos aquests dies

De moment, les obres afectades són 'Memento', 'No t’ho callis', 'Alicia en el País de las Maravillas', 'Cel 4.0' i 'Els Ocells', però es preveu que n'hi hagi més.

Cartell del concert flamenc 'Memento'
Cartell del concert flamenc 'Memento'
Albert Robert

Memento o Els ocells són alguns dels espectacles que estaven programats per aquests dies al Teatre de Lloret de Mar, però que no podrem veure atès l’estat d’alarma decretat arran de la crisi del coronavirus. Tot i així, la intenció de l’Ajuntament és poder-los reprogramar tots per més endavant.

De moment, les obres afectades són Memento, No t’ho callis, Alicia en el País de las Maravillas, Cel 4.0 i Els Ocells. Tot i així, sembla que encara s’hauran de posposar alguns espectacles més, segons el regidor del Teatre, Albert Robert, que ha deixat clar que estan treballant intensament per poder tornar a programar tots els espectacles previstos i, d’aquesta manera, donar un cop de mà a les companyies teatrals.

Davant d’aquesta situació, qui tingui entrades comprades, té dues opcions: guardar-la per quan torni a programar-se l’espectacle (de manera que servirà la mateixa entrada) o bé sol·licitar la devolució dels diners a través del correu electrònic.

Pel que fa a les obres que ja estan reprogramades, les entrades ja estan a la venda, tot i que Albert Robert recomana esperar-se a comprar les dels espectacles més propers, per si cal prendre noves mesures d’aquí unes setmanes.

Per a qualsevol dubte, cal adreçar-se al correu [email protected].

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.