El teatre social arriba a Lloret amb ‘La Negra’, de la Troupe de la Concòrdia

L'obra, que és gratuïta, arriba a Lloret a través del departament de Benestar i Família i es podrà veure aquest diumenge, a les 12 hores, al Teatre.

Arantxa Jiménez, Catalina Lladó i Verònica Rincón
El teatre social arriba a Lloret amb ‘La Negra’, de la Troupe de la Concòrdia

00:00



El Teatre de Lloret acollirà la representació de La Negra, una obra de teatre social, creada per la companyia La Troupe de la Concòrdia, un grup de veïns i veïnes de Salt i Girona de diferents nacionalitats.

La trama argumental comença a la parada d’un autobús, en un dia de vaga. La conductora és de procedència africana, i això despertarà sentiments i reaccions contraposades entre les persones que esperen.

L’obra arriba a Lloret a través del departament de Benestar i Família. La regidora, Arantxa Jiménez, remarca que l’espectacle tracti temes socials. De fet, la directora de la companyia, Catalina Lladó, ha matisat que ells no parlen de teatre amateur, sinó de teatre de compromís.

Verònica Rincón, del Pla Local de Ciutadania (PLAC), destaca que sigui una obra de creació pròpia i explica que al final de la representació hi haurà un col·loqui amb els espectadors.

La Negra es podrà veure aquest diumenge, a les dotze del migdia. L’espectacle és gratuït. Tot i que la intenció era fer la representació a la Plaça Germinal Ros, la previsió de mal temps ha fet que es traslladi al Teatre.

Fira de productes de segona mà d’APASC, aquest dissabte i diumenge

Les parades es muntaran a la plaça Pere Torrent, tant dissabte com diumenge, de nou del matí a vuit del vespre, de manera ininterrompuda.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.