El torneig Eurobasket celebrarà la 31a edició a Lloret de Mar

L'objectiu és que els participants gaudeixin del bàsquet, però també d'unes vacances a la destinació.

Eurobasket 2024
Giuseppe Zuconi
El torneig Eurobasket celebrarà la 31a edició a Lloret de Mar
00:00

Aquest cap de setmana arrenca una nova edició de l’Eurobasket a Lloret de Mar. Es tracta d’una competició ja habitual en el calendari de tornejos del mes de juny a la vila, que reunirà equips de base de 18 països diferents d’arreu d’Europa i també del Canadà.

El seu impulsor és Giuseppe Zuconi, que recorda que el torneig s’adreça a jugadors amateurs de diferents edats, amb l’objectiu que gaudeixin de l’esport i d’unes vacances a Lloret de Mar.

“Els joves que venen a Lloret venen per gaudir d’una setmana de vacances jugant a bàsquet: tenen cinc dies de competicions i els dies que no juguen aprofiten per fer turisme” 

Giuseppe Zuconi

Aquesta serà ja la 31a edició de l’Eurobasket a Lloret de Mar, una destinació idònia per a una competició com aquesta. Giuseppe Zuconi ha recordat que aquest va ser dels primers grans tornejos que es van començar a organitzar a la vila abans que el turisme esportiu tingués tant de pes.

La mascota d'Eurobasket
La mascota d’Eurobasket

En destaca el suport que reben de l’Ajuntament i del sector hoteler, la destinació en general i, sobretot, la proximitat de les instal·lacions esportives.  

“El gran avantatge de Lloret és que s’arriba a qualsevol instal·lació caminant i això és una condició que costa molt de trobar”

Giuseppe Zuconi

L’Eurobasket farà el tret de sortida aquest diumenge al matí i s’allargarà fins al dia 4 de juliol, amb diferents torns. Els partits es jugaran entre el pavelló del Molí, el del Pompeu Fabra i el municipal.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.