El torneig Rondo omplirà aquest cap de setmana els tres camps de futbol de Lloret

La competició, amb 3.000 participants, també es duu a terme a Blanes, Vidreres, Maçanet, Palafolls, Malgrat de Mar i Llagostera.

Fran Chamizo
El torneig Rondo omplirà aquest cap de setmana els tres camps de futbol de Lloret
00:00

Lloret de Mar és una de les seus del Torneig Rondo, que se celebra aquest cap de setmana. La competició de futbol arriba a la tercera edició amb rècord de participants: hi haurà 271 equips, tant en categoria masculina com femenina, en etapes de base.

L’esdeveniment reunirà gairebé 3.000 participants, amb uns 600 entrenadors, a més dels familiars i acompanyants. Es disputarà en els tres camps de futbol de Lloret de Mar, però també hi haurà partits en altres municipis: Blanes, Vidreres, Maçanet, Palafolls, Malgrat de Mar i Llagostera.

El torneig està organitzat per l’empresa IN Sports. El seu responsable, Fran Chamizo, destaca que “és un torneig que va néixer al 2022 amb uns 100 equips i aquest any tenim rècord de participació, amb 271 equips”.

L’objectiu principal del Rondo és que els participants gaudeixin del futbol, sense pretensions competitives, i passant bones estones amb la resta de jugadors dels seus clubs. “S’ha creat un torneig que no és gens elitista, els equips venen a gaudir», conclou.

El Torneig Rondo arriba aquest cap de setmana. El dissabte, durant tot el dia, es jugaran les fases de grups de cada etapa, i diumenge, les fases finals.

El Club Hoquei Lloret debuta en lliga aquest cap de setmana, a la pista del Noia, en el seu retorn a la màxima categoria

Els homes de Manel Díez afronten aquest complicat desplaçament amb l'objectiu de començar a fer camí cap a la permanència.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.