El Trio La Muse inaugura, aquest divendres, el cicle de Nits de Piano

El grup oferirà un repertori variat en un concert on hi haurà piano, flauta travessera i violoncel.

Silvia Castillo
El Trio La Muse inaugura, aquest divendres, el cicle de Nits de Piano
00:00

El Trio La Muse serà l’encarregat d’inaugurar, aquest divendres, el cicle Nits de Piano, que organitzen els Amics de la Música. El grup el formen tres professionals de la música: Zoriana Semchenko, que toca la flauta travessera, Alena Tikhmanovich, amb el violoncel, i la pianista Anna Balvak.

El Trio La Muse ofereix un programa molt variat, amb música clàssica, popular, moderna i música de cinema. Segons indiquen les seves membres, amb els seus concerts volen transmetre alegria, sensibilitat i ganes de gaudir a través de la seva música, tal com ha explicat la presidenta dels Amics de la Música, Silvia Castillo.

«El Trio La Muse el formen tres dones d’Ucraïna i Bielorússia apassionades de la música i tot el que l’envolta, i durant el concert combinaran obres clàssiques i populars»

Silvia Castillo

El cicle Nits de Piano d’aquest any serà més ampli que mai, amb cinc concerts, per celebrar el 10è aniversari dels Amics de la Música.

El primer concert serà aquest divendres, amb el Trio La Muse. L’actuació començarà a les vuit del vespre, al Teatre de Lloret. Les entrades valen cinc euros i es poden comprar en línia o bé a taquilla una hora abans de l’actuació.

‘La isla de Amrum’, ambientada a les acaballes de la Segona Guerra Mundial, al cineclub d’aquest dijous

El protagonista és en Nanning, un nen de 12 anys, que anirà perdent la innocència al llarg de la pel·lícula.

Maria Molins i Roger Coma arriben al Teatre de Lloret amb Göteborg

L'obra, que també serà interpretada per Berta Rabascall i Jan Mediavilla, es podrà veure aquest divendres a les vuit del vespre.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.