El Trio Siroco homenatja Paco de Lucía al Festival de Guitarra Mediterrani

El concert serà aquest dijous a les nou del vespre a l’església de Sant Romà.

Tono Blasi
El Trio Siroco homenatja Paco de Lucía al Festival de Guitarra Mediterrani
00:00

El Festival de Guitarra del Mediterrani continua aquesta setmana amb una nova proposta musical. Avui dijous, a les nou del vespre, l’església de Sant Romà acollirà un concert d’homenatge a un dels grans noms de la guitarra flamenca: Paco de Lucía.

La proposta anirà a càrrec del Trio Siroco, que oferirà una interpretació de diverses de les obres més conegudes del guitarrista gadità.

Tanmateix, el concert combinarà dues guitarres i percussió i buscarà mantenir l’essència flamenca de Paco de Lucía, amb una mirada, però, contemporània.

Ens en dona més detalls Tono Blasi, organitzador del Festival de Guitarra del Mediterrani.

«És un trio de dues guitarres i un calaix, amb una trajectòria molt llarga a tota Espanya. Fan un tribut a Paco de Lucía molt ben fet, serà molt divertit.»

Tono Blasi

El concert del Trio Siroco serà avui a les nou del vespre a l’església de Sant Romà. Encara podeu trobar entrades disponibles, per un preu de 15 euros.

Tino Soriano reivindica MontPhoto com una cita imprescindible per als amants de la fotografia de natura

El festival internacional celebra aquest cap de setmana a Lloret la 30a edició, amb fotògrafs i ponents d’arreu del món.

El Mar d’Havaneres torna aquest divendres a Lloret amb tres formacions

La plaça Pere Torrent reunirà els grups Es Vano, Sa Dona Marinera i el grup d’havaneres de l’Associació de Pensionistes i Jubilats de Blanes.

Lloret celebra aquest cap de setmana la 26a edició del Cap de Setmana Ibèric

El Turó Rodó, el Puig de Castellet i Can Saragossa obriran les portes amb activitats gratuïtes per descobrir el patrimoni ibèric.

‘No sé fluir’, el nou tema de la lloretenca Ainhoa Sánchez

El tema parla sobre la por a comprometre's, la por a sentir massa quan es comença una relació i sobre la necessitat de deixar que flueixi.