El turisme centrarà la jornada de debat organitzada per Lloret En Comú

L'acte, obert a tothom, tindrà lloc aquest dijous, 4 d'octubre, a partir de les vuit del vespre, a l'hotel Acapulco.

Frederic Guich
El turisme centrarà la jornada de debat organitzada per Lloret En Comú

00:00



Lloret En Comú organitza aquest dijous una jornada de debat centrada en el turisme. Segons la formació, integrada per ICV-EUiA i Podem, s’hi abordaran aspectes com les condicions laborals, infraestructures, turisme responsable, efectes en els residents i el punt de vista empresarial. Ho ha explicat un membre de Lloret En Comú, Frederic Guich.

La taula rodona comptarà amb Bartomeu Compte, secretari general de CCOO Girona; Jordi Palaudelmàs, d’Aturem la C-32; Toni Leal, de Tips de Sorolls; Jordi Gascón, del Foro del Turisme Responsable, i l’empresari Josep Maria Macià.

L’acte, obert a tothom, tindrà lloc aquest dijous, 4 d’octubre, a partir de les vuit del vespre, a l’hotel Acapulco.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.

La lloretenca Mari Carmen Retamero, número 6 del PSC al Congrés per Girona

És la primera vegada que forma part d’una llista electoral i assegura que és tot un honor.
00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.