El Water World preveu rebre 225.000 visitants aquesta temporada

Abans d'obrir les portes, 250 persones podran provar en primícia la nova atracció Tornado King.

La nova atracció Tornado King.
Julià López-Arenas
El Water World preveu rebre 225.000 visitants aquesta temporada
00:00

El parc aquàtic Water World de Lloret de Mar preveu rebre 225.000 visitants durant aquesta temporada, que començarà el pròxim 24 de maig, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat la mateixa empresa.

Abans d’obrir les portes, convidarà 250 persones a provar en primícia la nova atracció Tornado King, que ofereix un recorregut en barques pneumàtiques de fins a cinc persones. Els participants seleccionats tindran fins a tres jornades -15, 16 i 17 de maig- per provar una atracció que té dues caigudes lliures amb una inclinació del 100%.

El parc aquàtic celebra aquest any el 40è aniversari i, a més de l’atracció, estrenarà una nova àrea infantil i familiar amb el nom Tornado Land. La inversió total s’enfila a prop de 9 milions d’euros. El recinte compta amb més de 35 atraccions repartides en 150.000 metres quadrats. Ofereix muntanyes russes aquàtiques, piscines d’ones, rius ràpids i tobogans que arriben a velocitats de fins a 60 quilòmetres per hora.

El Water World, inaugurat el 1985, es considera el 5è millor de tot l’Estat segons Tripadvisor. Es considera una de les principals atraccions turístiques de Lloret de Mar.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.