El xef David Gou organitza un concurs amb els plats cuinats a casa durant el confinament

D'entre tots els que li facin arribar, en farà una selecció i els servirà quan reobri el restaurant Studio 66.

David Gou
El xef David Gou organitza un concurs amb els plats cuinats a casa durant el confinament

00:00



El cuiner David Gou, del restaurant Studio 66, ha engegat un concurs per crear un menú amb els plats que la gent cuina a casa durant el confinament. D’entre tots els que li facin arribar, en farà una selecció i els servirà quan reobri el local, un cop acabi la quarantena pel coronavirus. El xef explica que «la gent enviava receptes i vam tenir la idea de fer un concurs, i que ells triïn el guanyador, ja que veiem que la gent té ganes de participar».

Aquests plats conformaran el ‘menú del confinat’. Els clients de l’Studio 66 que tastin aquests plats, els valoraran i hi haurà premi per al guanyador, consistint en una nit per a dues persones a l’hotel Samba. A més, els tres plats més votats quedaran incorporats a la carta durant un any.

Les persones que vulguin participar, han d’elaborar un plat, s’han de gravar preparant-lo i ho han penjar a les xarxes socials, etiquetant en David Gou o l’Studio 66. El termini del concurs, que ja és obert, es tanca el 30 d’abril per als primers i segons plats. Hi ha un altre termini per a postres.

Només es pot participar una vegada per persona. Per a més informació, consulteu les xarxes socials del restaurant.

ShopLloret impulsa una campanya de cromos digitals inspirada en el rem de Santa Cristina

La iniciativa convida a completar un àlbum de 18 cromos, alhora que busca impulsar el comerç local.

El preu de l’habitatge a Lloret de Mar ha pujat gairebé un 50% en cinc anys

El preu mitjà per metre quadrat és de 3.081 euros i l’estimació del que costa un habitatge de 80 metres quadrats és d’uns 246.000 euros.

La Terremoto de Alcorcón: «Hem d’estar més units i onejar banderes amb més força que mai»

La Terremoto de Alcorcón, icona indiscutible de l’escena queer estatal, és la cap de cartell de la Pride Costa Brava d'aquest dissabte.

El sector turístic de Lloret de Mar aposta pel català amb sis empreses ‘lingüísticament responsables’

Són els hotels Anabel i Acapulco, les agències Tastets de Món, Marmirada i Traveltec, així com el Golf Lloret.