El Xino-Xano ultima els preparatius per a la tradicional Marxa de les Platges, que arriba aquest diumenge, 28 de setembre, a la 42a edició (i coïncideix amb la Travessia de les Platges). S’hi esperen unes 700 persones, tant de Lloret com de fora, que gaudiran d’un recorregut apte per a tothom entre camins de ronda, passejos i platges. Són 9 quilòmetres entre Sa Caleta i la platja de Santa Cristina.
Carles Carbonell, del Xino Xano, explica que es passa per indrets de gran bellesa, «és una cursa molt maca amb vistes impressionants». El traçat és relativament nou. Fa 3 o 4 anys que el Xino Xano va canviar el punt de sortida i el va situar, amb bons resultats, a Sa Caleta on tothom pot començar a la vegada i «no estem pendents de l’estat de la mar».

La sortida serà des de Sa Caleta a les 8h i el punt d’arribada serà a la platja de Santa Cristina, inclòs el camí de ronda entre Lloret i Fenals. En acabar, hi haurà una sardinada per tothom. A més, tots els participants rebran com a obsequi una bossa i una gorra.
El preu del dorsal és de 10 euros si es fa inscripció prèvia al Puntet o bé 15 euros el mateix dia de la marxa. Per tornar de Santa Cristina cap a Lloret, hi haurà busos llançadora.
