Elizabeth Keegan, guardonada amb la Medalla de l’Imperi Britànic

El rei Carles III li atorga aquesta distinció pels serveis als residents britànics a Lloret de Mar.

La gerent de Lloret Turisme.
Elizabeth Keegan
Elizabeth Keegan, guardonada amb la Medalla de l’Imperi Britànic
00:00

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, ha estat guardonada amb la Medalla de l’Imperi Britànic, una distinció amb què el rei Carles III li reconeix la seva feina i serveis envers els residents i turistes en la destinació.

«Estic en estat de xoc, molt agraïda i honorada per aquest guardó»

Elizabeth Keegan

Elizabeth Keegan, lloretenca de nacionalitat britànica, està al capdavant de Lloret Turisme des del 2015, un ens públic i privat creat per millorar la competitivitat de la destinació i posicionar Lloret, la quinta destinació de sol i platja a Espanya en nombre de places hoteleres, entre els mercats internacionals.

Elizabeth Keegan en una de les reunions (Lloret Turisme)
Elizabeth Keegan en una de les reunions de Lloret Turisme, a Fitur.

En una nota de premsa de l’ambaixada a Madrid, s’ha destacat la «feina positiva» de Keegan amb els ciutadans britànics afincats a Lloret. «Des de donar suport als residents, fins a garantir que els ciutadans del Regne Unit a Lloret comprenguin les implicacions de la sortida del país de la Unió Europea», afegeixen fonts de l’ambaixada.

La mateixa Keegan es mostra contenta «d’haver pogut aportar el meu gra de sorra, especialment en situacions crítiques«. Com per exemple ajudant a informar aquests residents arran de la sortida del Brexit, en relació a la jubilació, sanitat pública o la vigència del carnet de conduir. També s’han viscut moments durs com la mort al 2019 d’un jove de vacances a Lloret.

Segons el padró municipal, hi ha 347 persones de nacionalitat britànica que viuen actualment a Lloret de Mar. El britànic és el tercer mercat turístic estranger emissor del municipi, després del francès i alemany. Fins al mes de setembre d’enguany, Lloret havia rebut prop de 100.000 turistes que sumaven unes 500.000 pernoctacions.

Keegan explica que recollirà personalment la medalla de l’Imperi Britànic, juntament amb altres guardonats, de la mà de la família reial britànica en una recepció a Anglaterra en els propers mesos.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.