Els alumnes lloretencs canten nadales aquests dies

La intenció de les escoles Àngels Alemany i Pere Torrent és fer-ho als matins a la plaça de l'Església, si el temps ho permet; de moment, aquest dilluns ho han hagut de fer al centre.

Cantant nadales a l'escola (Àngels Alemany)
Carme Nicolàs
Els alumnes lloretencs canten nadales aquests dies
00:00

Els alumnes de l’escola Àngels Alemany canten nadales aquests dies per fomentar el sentiment de pertinença i l’arrelament al poble.

En total, cantaran uns 150 alumnes des de primer fins a sisè de primària. La directora del centre, Carme Nicolàs, assenyala que, a més, la iniciativa permet mantenir les tradicions musicals catalanes.

“És una manera de crear un sentiment de pertinença i d’arrelament, tant dels alumnes com de la mateixa escola, en el nostre poble”

Carme Nicolàs

La intenció és poder fer-ho a la plaça de l’església, però aquest dilluns s’ha hagut de canviar de plans per culpa de la pluja i ho han fet a la mateixa escola.

“Vam pensar amb els mestres que seria bonic que els alumnes sortissin al carrer a cantar les nadales perquè pensem que és una manera molt alegre i senzilla de compartir la màgia del Nadal amb tothom”

Carme Nicolàs

Si el temps ho permet, els alumnes cantaran a la plaça de l’Església aquest dimecres i dijous. I demà dimarts, ho faran els alumnes de l’escola Pere Torrent.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.