Els Premis G! de les comarques gironines es lliuren aquest dijous a Lloret de Mar amb més de 150 assistents

La gala reconeixerà professionals, empreses i projectes que impulsen la promoció i la qualitat del turisme a la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

Jordi Masquef
Els Premis G! de les comarques gironines es lliuren aquest dijous a Lloret de Mar amb més de 150 assistents
00:00

El Teatre de Lloret serà l’escenari aquest dijous de la 20a edició dels Premis G! de Turisme de les Comarques Gironines. Una cita que reunirà representants del sector turístic per reconèixer la tasca de professionals, empreses i projectes que contribueixen a la promoció i projecció de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

Els guardons, organitzats pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, s’han consolidat al llarg de les dues darreres dècades com una de les principals trobades del turisme gironí. El vicepresident de l’ens, Jordi Masquef, subratlla que hi esperen més de 150 assistents en aquesta «festa del turisme».

«Lloret de Mar és més que una de les grans capitals del turisme a la Costa Brava, avui és un referent pel reposicionament del sector»

Jordi Masquef

Els premis distingeixen iniciatives i trajectòries que contribueixen a reforçar la qualitat, la innovació i la competitivitat de les destinacions turístiques de les comarques gironines.

La gala començarà a les 19h i estarà presidida per Miquel Noguer. Durant l’acte es lliuraran els Premis de Comunicació Turística i diversos reconeixements especials que homenatgen figures destacades vinculades al desenvolupament del sector. Entre els guardons hi ha els premis Jordi Comas, Josep Pujol, Juli Soler i Xiquet Sabater, que reconeixen trajectòries professionals, projectes empresarials i iniciatives en àmbits com la gastronomia, la promoció turística i la innovació.

La cerimònia inclourà actuacions musicals i es clourà amb un còctel elaborat amb productes del segell Girona Excel·lent, que se servirà a l’exterior del teatre.

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, entre els 25 professionals més innovadors del turisme a Espanya

La gerent de Lloret Turisme rep aquest reconeixement per projectes vinculats a la intel·ligència artificial, la sostenibilitat i la convivència entre residents i visitants.

El que la IA no podrà substituir centra la novena edició del BTM

El Business Tourism Market se celebra aquest dimecres al matí, a l'Hotel Guitart Central Park.

El Gremi d’Hostaleria de Lloret de Mar celebra 50 anys amb un acte d’homenatge al sector turístic

L’entitat reuneix aquest dijous el sector en un acte que finalment es farà al Palau de Congressos de l’Evenia Olympic Resort per les previsions de pluja.

La IA turística de Lloret ha superat les 1.600 converses i els 4.000 missatges

L’eina, disponible les 24 hores del dia, s’ha consolidat com un nou canal d’atenció i informació turística de la destinació.