Encara hi ha places disponibles als cursos esportius municipals, que van obrir les inscripcions fa unes setmanes.
La regidora d’Esports, Ana García-Castany, ha explicat que en alguns casos ja s’han omplert les places, però hi ha una bona part de l’oferta que encara té llocs disponibles.
“Fem una crida a totes les persones interessades perquè encara tenim places d’aquagym, de gimnàstica, de marxa nòrdica, de ioga…”
Ana García-Castany
Són cursos variats i econòmics, per intentar fomentar la pràctica esportiva entre la població. Tota la informació es pot consultar a la pàgina web de l’Ajuntament.
I, també per fomentar la pràctica esportiva i l’ús de les instal·lacions municipals, la regidora ha explicat que la Piscina de Lloret ofereix una quota especial per a totes les persones que estiguin federades, de qualsevol disciplina, ja siguin de Lloret o de fora.
“Hi ha una quota a la Piscina adreçada a totes les persones federades: siguin de Lloret o no siguin de Lloret; estiguin a un club a Lloret o no estiguin a un club a Lloret. O sigui, és per a tothom”
Ana García-Castany
L’objectiu és facilitar la preparació física a les persones que estan federades, especialment si viuen i entrenen en poblacions diferents.
Per a més informació, es pot consultar la pàgina web de la Piscina o bé adreçar-se a la recepció de l’equipament.