Entrades exhaurides per veure la comèdia ‘Gordas’, una denúncia a la pressió estètica

L'obra, amb Mara Jiménez i Teresa López, arriba al Teatre de Lloret aquest dijous al vespre.

Teresa López
Entrades exhaurides per veure la comèdia ‘Gordas’, una denúncia a la pressió estètica
00:00

Entrades exhaurides per a l’espectacle Gordas, que arriba al Teatre de Lloret aquest dijous, en el marc dels actes de commemoració del 8M, el Dia de les dones.

Es tracta d’una producció de Bendita Inocencia, dirigida per Carlos Mesa i protagonitzada per Mara Jiménez i Teresa López. Aquesta última, explica que és una comèdia irreverent que sempre fa riure el públic de valent.

“Una comèdia per gaudir del viatge que va tramar Carlos Mesa, amb diferents esquetxos que després cobren sentit entre si i expliquen les diferents situacions que pot viure una persona grassa al segle XXI”

Teresa López

Però, tot i que el públic té el riure assegurat, l’obra és una reivindicació i una denúncia social davant de la forta pressió estètica que vivim.

“Aconseguim llançar un missatge bastant potent en el qual diem que ja està bé, que estem fartes, que tots els cossos són vàlids i que tothom es mereix viure una vida tranquil·la i còmoda i ser feliç”

Teresa López

Gordas es podrà veure al Teatre de Lloret aquest dijous, 7 de març, a les vuit del vespre. Les entrades, però, ja estan exhaurides.

La companyia Ja Cobrarem tornen a l’escenari amb «Val més riure que ploure»

El grup presenta aquest diumenge al Teatre de Lloret una nova obra de creació pròpia, amb 24 personatges i entrada gratuïta amb invitació prèvia.

‘Massilia’ porta al Teatre de Lloret la història de l’exili connectada amb el present

La companyia La Jarra Azul tanca amb aquest muntatge una trilogia sobre els vaixells de l’exili iniciada fa més de vint anys.

Assaig obert de l’espectacle de dansa ‘Cartografies del moviment invisible’

Es farà avui dimarts, a les 19 hores, al Teatre i l'estrena es farà el 27 de setembre.

‘La Conferència dels Ocells’ inaugura la temporada del Teatre de Lloret, aquest dijous

L'espectacle, que és gratuït, es podrà gaudir a l'exterior del Teatre a partir de les 21 hores i es pot descarregar la invitació al web de l'equipament.