Entrades exhaurides per veure ‘Plou a Barcelona’ al Lloret Espai Off d’aquest divendres

L'obra la interpreta la companyia El Mirall i un dels protagonistes és el lloretenc Marc Bertran.

Els protagonistes de l'obra

Marc Bertran
Entrades exhaurides per veure ‘Plou a Barcelona’ al Lloret Espai Off d’aquest divendres

00:00



Un cop més, el Lloret Espai Off té totes les entrades exhaurides. Demà divendres és el torn de l’obra Plou a Barcelona. Una peça teatral escrita per Pau Miró, que a Lloret arriba de la mà de la companyia El Mirall.

Entre els tres protagonistes hi ha l’actor lloretenc Marc Bertran, que interpreta al xulo d’una puta. A l’obra, també hi apareix un llibreter, que es converteix en el client favorit de la prostituta. Tot plegat provoca situacions còmiques però, sobretot, que faran reflexionar el públic.

L’obra, que s’ambienta en un pis del barri del Raval de Barcelona, s’ubicarà al Club Nàutic. A Marc Bertran, l’acompanyen Carme Rodríguez i Xavier Puigdemont, sota la direcció de Pep Alum i Cristina Cervià. El passi, amb totes les entrades exhaurides, comença a les nou de la nit.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.