Entrenament solidari contra el càncer infantil, aquest dissabte al Buhda Gym

Es recolliran joguines noves per al Pediatric Cancer Center de l'hospital Sant Joan de Déu.

Muntatge virtual del futur Pediatric Cancer Center

Entrenament solidari, aquest dissabte, a Lloret de Mar. Serà a les instal·lacions del Buhda Gym, situat a l’Avinguda Vila de Blanes. S’ha preparat una jornada amb diverses activitats gratuïtes. L’única condició és que els participants han de donar una joguina nova, que sigui per estrenar, com a mínim.

Les sessions començaran a les 10 hores i s’allargaran durant tot el dia. Entre les propostes hi haurà zumba, jiu jitsu, yoga, muay thai, defensa personal femenina, TRX, spining.

Les joguines recollides es destinaran a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. En concret per al projecte #pelsvalents, que lluita contra el càncer infantil. La iniciativa té per objectiu la creació del Pediatric Cancer Center -el centre oncològic més gran d’Europa-, el qual ja s’ha començat a construir.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.