Es beatificaran tres germanes de l’institut religiós de Sant Josep, vinculat a Lloret

Serà en una gran cerimònia el 5 de setembre a Sant Fèlix de Girona, que anirà acompanyada d'actes durant tres dies.

Es beatificaran tres germanes

Josep Maria Castellà
Es beatificaran tres germanes de l’institut religiós de Sant Josep, vinculat a Lloret

00:00



Des de la parròquia de Lloret es fa una crida a tots els veïns que vulguin assistir, el primer cap de setmana de setembre, a la beatificació que es farà a la catedral de Girona de tres germanes màrtirs de l’Institut de Religioses de Sant Josep de la ciutat gironina. Una ordre religiosa que, tal com ha explicat mossèn Josep Maria Castellà, va estar molt vinculada a Lloret i altres municipis.

Serà un acte significatiu per a les comarques gironines perquè són les primeres beatificacions que es faran en aquest territori. El mossèn ha comentat que la celebració començarà divendres 4 de setembre i s’allargarà fins diumenge, tot i que la cerimònia principal es farà dissabte a Sant Fèlix.

Les tres germanes beatificades són Fidela Oller, de Banyoles, Facunda Margenat, de Girona, i Josefa Monrabal, de Gandia. Totes tres van ser executades amb 67, 60 i 35 anys, respectivament.

Tal com ha explicat mossèn Josep Maria Castellà, la cerimònia la presidirà el cardenal Angelo Amato, Prefecte de la Congregació per les Causes dels Sants.

Els lloretencs que estiguin interessats en assistir als actes de beatificació, han de contactar amb la Carme Pulgarín, infermera de l’hospital sociosanitari, al telèfon 630 740 464. El mossèn ha advertit als interessats que s’han d’afanyar perquè la catedral de Girona aviat quedarà petita per acollir a tothom.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.