Es desarticula a Lloret de Mar una organizació criminal dedicada al tràfic de marihuana

La Policia Nacional ha detingut 5 persones, de les quals 4 han ingressat a la presó.

La policia nacional, en el registre de les plantacions de marihuana.

La Policia Nacional han desmantellat una organització criminal formada per cinc persones dedicades presumptament al tràfic de drogues, la qual estava ubicada a Lloret de Mar.

La investigació es va iniciar fa un any quan els agents van tenir notícies d’una organització criminal que es dedicava al cultiu de marihuana i la venda posterior a Holanda. Es calcula que l’organització podria haver produït i comercialitzat un total de 240 quilos de marihuana que els van reportar un benefici d’1,5 milions d’euros.

El modus operandi consistia, segons fonts policials, en envasar la droga al buit per facilitar-ne l’empaquetament i l’ocultació fins a fer-la arribar a Holanda.

El passat 3 de febrer, els agents van procedir a l’entrada i el registre dels dos immobles en què s’ocultaven les plantacions. Allà es van incautar 68 quilos de cabdells de marihuana, 800 plantes, diners en efectiu i eines per al cultiu. Es va procedir a detectar 5 persones -tres dones i dos homes-, de les quals quatre van ingressar a la presó. A més, un dels detinguts estava reclamat per les autoritats holandeses, acusat d’un delicte de narcotràfic.

Els enclavaments dels immobles eren zones boscoses del municipi amb alt risc d’incendi, afegit a la sobreexplotació de llum elèctrica. Finalment, amb la col·laboració de l’empresa d’electricitat, es van anul·lar les connexions il·legals que havien realitzat i es va retablir el servei normalitzat a la zona.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.