La renúncia de Marina Nicolàs com a regidora de l’equip de govern amb Junts per Lloret ja s’ha fet efectiva. Ha sigut aquesta setmana, després del darrer ple, en què Nicolàs ha fet el pas com a regidora no adscrita de l’oposició.
Les seves regidories –Medi Ambient, Joventut i Biblioteca-, passen a mans d’Albert Robert, Anna Garcia Castany i Xavi Flores, respectivament. Amb la renúncia de Marina Nicolàs, l’equip de govern passa a estar format per 12 regidors, entre Junts per Lloret, ERC i els no adcrits.

L’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, explica que “hem tingut un bon tracte, ens hem entès, no ha estat difícil treballar amb ella”. Afegeix que “per part meva no hi havia incomoditat en treballar fins a l’últim dia, però ella no ho entèn així i ha decidit fer aquest pas al costat“.
Marina Nicolàs va anunciar dies enrere que deixava el govern per defensar la candidatura de Junts per Catalunya a Lloret en les pròximes eleccions municipals.
Ella mateixa assegura que ha estat una decisió complicada, però creu que calia fer aquest pas, ja que el seu partit fins ara havia anunciat que es presentava als comicis amb el nom Tots per Lloret, mentre que ella defensarà la llista que encapçala Jordi Martínez.
Per tant, a partir d’aquest 2023, Marina Nicolàs passa a ser regidora no adscrita a l’oposició. Això implica un canvi de lloc en el plenari, que es veurà reflectit en la primera sessió del mes de gener.