Eva Arias va guanyar la 32a edició del Cros de Vidreres, celebrat aquest cap de setmana. La corredora, que des de fa uns anys pertany a la Sociedad Gimnástica de Pontevedra, va ser la més ràpida de la categoria sènior femenina, amb un temps de 15 minuts i 47 segons, per davant d’Alba Batlle, del GEiEG, i de Paula Fabregat, del Lleida.
L’atleta explica que va tenir bones sensacions durant la prova i reconeix que els dies de descans l’han ajudat a afrontar millor la cursa.
“Em quedo amb les sensacions, van ser bones, es nota que venim d’una setmana de pont, en què he pogut descansar laboralment”
Eva Arias
A més, el Cros de Vidreres també va deixar bons resultats per dos atletes del Club Atletisme Lloret – La Selva. En categoria Màster A, Ignasi Gironès va ser el primer classificat, amb una marca de 17 minuts i 29 segons. En la categoria Màster B, Joan Bernat va ser el segon, amb 17 minuts i 45 segons.