25 C
Blanes

Eva Arias i José Luís Blanco competeixen a la Jean Bouin de Barcelona amb bones sensacions

Àngel Mullera va guanyar el cros de Riudellots. I el cap de setmana deixa victòries en volei i bàsquet i derrotes en futbol, hoquei i futbol sala.

Blanco i Arias, a la Jean Bouin de Barcelona
Blanco i Arias, a la Jean Bouin de Barcelona
Eva Arias, José Luís Blanco, Àngel Mullera, Albert Batllosera, Ferran Serra i Miquel Gràcia

Eva Arias va ser l’onzena classificada i la novena millor atleta estatal a la Jean Bouin de Barcelona. La mítica prova, que va arribar a la 96a edició amb èxit destacat, pel que fa a les xifres de participants, va deixar bones sensacions en la corredora. Va obtenir una marca de 25 minuts i 26 segons, en la categoria d’elit femenina.

La cita també va comptar amb la participació de José Luis Blanco, que va córrer la distància de 5 quilòmetres. L’atleta de La Sansi tornava a la competició després de més de tres mesos d’inactivitat per una lesió. Va acabar en el 55è lloc, amb una marca de 17 minuts i 51 segons, que el mateix Blanco valora de manera positiva.

Àngel Mullera, al cros de Riudellots (L’Esportiu)

També en atletisme, Àngel Mullera va guanyar a Riudellots, en una de les proves que formen part del Circuit Gironí de Cros. Era la primera competició de la nova temporada pel corredor lloretenc, que va completar el recorregut en un temps de 14 minuts i 30 segons. L’atleta explica que va sentir-se bé en el seu retorn a la competició

Seguim amb més resultats. Parlem ara del Club de Futbol Lloret, que va caure derrotat en l’últim minut per 4-3, al camp de la Fundació Grama. Els lloretencs es van avançar en el marcador amb els gols de Diego “Fili” i Marc Vilà. Els rivals, però, van igualar de manera momentània en dos minuts i, a poc pel descans, Vilà va tornar a trobar la porteria per col·locar el 2-3. A la represa, un penal en contra i un acció en l’últim minut van suposar la derrota de l’equip, que acaba la jornada dotzè, amb 12 punts. El tècnic, Albert Batllosera, considera que va ser una derrota molt dura.

Tampoc va poder vèncer el Club Hoquei Lloret, que va perdre per 3-4 a casa contra el Taradell, un rival directe en la lluita per la salvació. L’equip d’Oriol Perarnau va fer una mala primera part, en què va encaixar els quatre gols. Tot i les dianes de David Plaza, Marc Gómez i Àlex Grau, els lloretencs no van poder sumar cap punt i ocupen, ara mateix, l’últim lloc de l’OK Lliga. Escoltem el capità i porter del Club Hoquei Lloret, Ferran Serra.

Per contra, el Club Voleibol Lloret va obtenir un triomf contundent, per 3-0, contra l’AVAP Girona. Les lloretenques van ser absolutament superiors a les seves rivals, que ocupen l’últim lloc de la classificació, i es van imposar amb els períodes més còmodes d’aquest curs: 25-10, 25-8 i 25-12. Les jugadores d’Agustín Correa són les quartes classificades, amb 19 punts, els mateixos que l’Esplugues, el tercer, i a dos del lideratge. El president de l’entitat, Miquel Gràcia, espera una segona volta molt disputada entre els equips capdavanters.

També va guanyar el Bàsquet Lloret, per 60-68, a la pista de l’Escala. Les jugadores de Marc Ciurana van superar les rivals per 8 punts i continuen sumant per mirar a la part alta. Ara mateix, són les quartes classificades, amb 15 punts, a 2 del Fontajau, el líder de la Tercera Catalana.

D’altra banda, el Club Futbol Sala Lloret no va poder amb el Sant Julià de Ramis i va caure derrotat per 3-6. És la tercera jornada sense guanyar de l’equip de Joaquín Hernández, que baixa al setè lloc, amb 9 punts.

I tampoc va guanyar el Lloret Esportiu Futbol Sala, que va rebre una golejada de 7-1 a la pista del Girona. Després d’aquesta jornada, els lloretencs són desens, amb 3 punts.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.