Una exposició de pintures sobre Cuba es pot visitar a la Casa de la Cultura fins al 23 de juny

L'artista és Ramon Planes i l'obra arriba a la vila de la mà dels seus amics i la seva vídua, amb motiu de la Fira dels Americanos, que es farà a Lloret el cap de setmana del 16 al 18 de juny.

Elvira Berga
Una exposició de pintures sobre Cuba es pot visitar a la Casa de la Cultura fins al 23 de juny

00:00



Una exposició basada en Cuba obre portes avui a la Casa de la Cultura. És un recull de quadres de Ramon Planes, un pintor olotí que l’any passat es va conèixer la Fira dels Americanos de Lloret i va oferir-se per exposar les seves obres. Malauradament, Ramon Planas va morir d’un infart fa uns mesos.

Tot i així, l’exposició arriba a la vila de la mà dels seus amics i la seva vídua, Elvira Berga, que ha explicat que hi ha una quarantena d’obres que mostren diferents aspectes de Cuba. Elvira Berga ha afegit que, abans que Ramon Planes viatgés a Cuba, els amics sempre l’animaven, perquè estaven convençuts que el país encaixava molt bé amb l’estil de l’artista. I així va ser.

Segons la vídua de l’artista, la pintura era la seva passió des de tota la vida i quan es va jubilar va dedicar-s’hi plenament.

L’exposició obre portes avui i es podrà visitar fins al 23 de juny, amb motiu de la Fira dels Americanos, que es arriba a la setena edició el cap de setmana del 16 al 18 de juny.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.