Expulsen dos multireincidents que acumulaven més de 30 detencions policials a Lloret de Mar

Un d’ells ja havia estat expulsat el novembre del 2023 però havia tornat amb una identitat falsa.

La Policia Nacional ha expulsat els delinqüents multireincidents.

La Policia Nacional ha expulsat al seu país dos delinqüents multireincidents que acumulaven més de 30 detencions policials a Lloret de Mar. Un d’ells, amb nombrosos antecedents per tràfic de drogues, ja havia estat expulsat el novembre del 2023 però havia tornat amb una identitat falsa.

L’altre havia estat detingut 33 cops, tenia 7 condemnes judicials i havia estat a la presó 8 anys. Portava vivint a Espanya 18 anys i tenia la residència en regla, però la Policia Nacional va demanar l’extinció de la mateixa pel seu historial de detencions i condemnes.

Un cop la subdelegació del govern espanyol a Girona va anul·lar la seva residència, els agents el van localitzar, el van detenir i el van ingressar al Centre d’Internament d’Estrangers per demanar autorització judicial a tots els jutjats en què tenia causes pendents, en total 33.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.