El Formula Weekend aplega fans, curiosos i turistes al llarg de tres dies a la destinació

La tercera edició de l’esdeveniment s'ha fet coincidir amb la cursa de Fórmula 1 al Circuit de Catalunya.

Visitants i Jordi Orobitg
El Formula Weekend aplega fans, curiosos i turistes al llarg de tres dies a la destinació

00:00



El mal temps d’una part del cap de setmana no ha deslluït el Lloret Formula Weekend. L’esdeveniment, que ha coincidit amb la cursa de Fórmula 1 al Circuit de Catalunya, ha aplegat turistes, curiosos i fans del motor al llarg de tres dies a la destinació.

El passeig Verdaguer va acollir una exposició de cotxes esportius de primer nivell, així com parades relacionades amb les dues i quatre rodes. Per la seva part, la plaça Pere Torrent va ser un improvisat circuit de karts en què els amants de l’adrenalina van convertir-se en autèntics pilots. A més, l’emplaçament va comptar també amb jocs inflables perquè els més menuts també es poguessin contagiar de l’ambient automobilístic.

Un dels actes esperats del Lloret Fórmula Weekend ha estat el Motor Show. Es tracta d’unes exhibicions espectaculars de motos i cotxes al llarg de tota l’avinguda Just Marlès, amb acrobàcies i demostracions de risc. Això i la resta de programa va ser les delícies dels visitants, que van mostrar la seva satisfacció, així com l’organització i en concret del regidor de Promoció Econòmica. Jordi Orobitg subratlla que «en aquesta tercera edició, el Formula Weekend es va estabilitzant, va sumant capacitat d’atracció i novetats».

El cap de setmana es va completar amb la Night Shopping de divendres a la nit. Les botigues van obrir fins més enllà de la mitjanit amb un alt poder de convocatòria.

00:02:17

“Som totes de Lloret”, una campanya per combatre els rumors i defensar la convivència

La iniciativa destaca la diversitat local —amb més de 100 nacionalitats— i promou el respecte i la cohesió social.
00:02:05

18 establiments i l’Escola d’Hostaleria se sumen a les Jornades de l’Arròs de Lloret de Mar

La campanya inclou com a novetat un sorteig d’experiències gastronòmiques.
00:01:55

La fira ‘Hostelmeeting’, amb seu a Lloret de Mar, genera oportunitats de negoci entre empreses

L'esdeveniment, tot un èxit en la 1a edició, es duu a terme fins aquest dijous al Casino amb més de 40 expositors.
00:01:35

Creix l’ocupació a Lloret de Mar abans i després dels mesos d’estiu al 2025

Aquest dimecres s'han presentat les dades del 2025 i les perspectives de la Setmana Santa davant del sector.